EHS kommunikáció

Az EHS tevékenység irányítása, a dolgozók figyelmének felhívása és fenntartása, a biztonságtudatos kultúra kialakításának záloga a sikeres kommunikáció. Tréningünk során gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be az EHS kommunikáció széles tárházát, technikáit, buktatóit.

Témakörök:

  • az EHS management módszertanának, filozófiájának, logikájának alapjai
  • EHS kommunikáció alapelvei
  • Vizuális és verbális kommunikáció a gyakorlatban
  • EHS kampányok és rendezvények felépítése, szervezése
  • Vezetői kommunikáció, „Walk to talk” alapjai

Célközönség: Vezetők és alkalmazottak, akik az EHS rendszer bevezetéséért és fenntartásáért felelnek.

Hírlevél




Eseménynaptár

május 2018
hkscpsv
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    
« ápr   jún »
Rendőr vagy óvónő? – EHS szakemberek vállalt szerepkörei

A hagyományos szemlélet szerint az EHS szakemberek elsődleges szerepe, hogy észrevegyék, feltárják a biztonsággal kapcsolatos hibákat, erről tájékoztassák az érintetteket és adott esetben figyelmeztessenek, szankcionáljanak, segítsenek rákényszeríteni a dolgozókra a szabályok betartását. Ez a szemléletmód eleve nehéz helyzetbe hozza a szakembereket,

Tovább
Hosszú az út a BBS-ig

Privacy Preference Center

Google Analytics statisztika sütik

Google Analytics statisztika sütik

_ga _gid

Portál beálllításaihoz szükséges sütik

Portál beálllításaihoz szükséges sütik

_icl_current_admin_language wordpress* wp*

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?