EHS kommunikáció

Az EHS tevékenység irányítása, a dolgozók figyelmének felhívása és fenntartása, a biztonságtudatos kultúra kialakításának záloga a sikeres kommunikáció. Tréningünk során gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be az EHS kommunikáció széles tárházát, technikáit, buktatóit.

Témakörök:

  • az EHS management módszertanának, filozófiájának, logikájának alapjai
  • EHS kommunikáció alapelvei
  • Vizuális és verbális kommunikáció a gyakorlatban
  • EHS kampányok és rendezvények felépítése, szervezése
  • Vezetői kommunikáció, „Walk to talk” alapjai

Célközönség: Vezetők és alkalmazottak, akik az EHS rendszer bevezetéséért és fenntartásáért felelnek.

Hírlevél




Eseménynaptár

február 2018
hkscpsv
    1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28     
« jan   Már »
Rendőr vagy óvónő? – EHS szakemberek vállalt szerepkörei

A hagyományos szemlélet szerint az EHS szakemberek elsődleges szerepe, hogy észrevegyék, feltárják a biztonsággal kapcsolatos hibákat, erről tájékoztassák az érintetteket és adott esetben figyelmeztessenek, szankcionáljanak, segítsenek rákényszeríteni a dolgozókra a szabályok betartását. Ez a szemléletmód eleve nehéz helyzetbe hozza a szakembereket,

Tovább
Hosszú az út a BBS-ig

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close