EHS kommunikáció

Az EHS tevékenység irányítása, a dolgozók figyelmének felhívása és fenntartása, a biztonságtudatos kultúra kialakításának záloga a sikeres kommunikáció. Tréningünk során gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be az EHS kommunikáció széles tárházát, technikáit, buktatóit.

Témakörök:

  • az EHS management módszertanának, filozófiájának, logikájának alapjai
  • EHS kommunikáció alapelvei
  • Vizuális és verbális kommunikáció a gyakorlatban
  • EHS kampányok és rendezvények felépítése, szervezése
  • Vezetői kommunikáció, „Walk to talk” alapjai

Célközönség: Vezetők és alkalmazottak, akik az EHS rendszer bevezetéséért és fenntartásáért felelnek.

Hírlevél




Eseménynaptár

november 2018
hkscpsv
    1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30   
« okt   dec »
Rendőr vagy óvónő? – EHS szakemberek vállalt szerepkörei

A hagyományos szemlélet szerint az EHS szakemberek elsődleges szerepe, hogy észrevegyék, feltárják a biztonsággal kapcsolatos hibákat, erről tájékoztassák az érintetteket és adott esetben figyelmeztessenek, szankcionáljanak, segítsenek rákényszeríteni a dolgozókra a szabályok betartását. Ez a szemléletmód eleve nehéz helyzetbe hozza a szakembereket,

Tovább
Hosszú az út a BBS-ig